Тринаест програмерских тимова, са преко 50 младих људи и ове године такмичило се на Payten Hackathon-у, који је организовала компанија Паyтен, регионални лидер у области безготовинских плаћања и члан АСЕЕ групе. Победник овогодишњег хакатона је екипа Michigan, која је освојила главну награду од 555.555 динара.
„Пресрећни смо! Веровали смо у потенцијал наше идеје, а уз помоћ ментора схватили смо да је на правом путу. Иако смо имали подршку, нисмо знали како ћемо се позиционирати у односу на конкуренцију, која је била јака.Такмичења попут овог помажу младим људима да се повежу и развијају, а такмичарски дух нас мотивише да растемо. Препоручио бих свима да се такмиче, чак и онима без пуно самопоуздања јер је ово прилика која се не пропушта“, рекао је Алекса Јаковљевић из победничког тима који је уз колеге Немању Андрића и Стефана Нешковића дао најбољи и најкреативнији предлог за креирање Андроид апликације за ПОС уређаје која ће пружити практичну подршку трговцима и отворити могућност за унапређење њиховог пословања. Другопласирана екипа Slooths освојила је награду од 333.333 динара, док је трећепласирани тим POSitive Intelligence добио 111.111 динара.
Као и на претходна два, на трећем Payten Hackathon-у такмичари су имали подршку интерних Payten ментора, али и екстерних, из познатих компанија – Слободан Лукић, Director Merchant Sales and Acquiring (Visa), Светлана Пајевић, Daily Banking Tribe Lead (ОТП банка), и Сретко Малешевић, Head of Acquiring and Mobile Payments Department (Раиффеисен банка). Искусни професионалнци у овој индустрији били су ту да инспиришу, подрже и усмере такмичарске тимове ка креирању најиновативнијих решења.
„Поносан сам на то што учествујемо у оваквом догађају, јер нас креативност младих и њихов капацитет инспиришу. Мотивација за учешће је управо прилика да чујемо нове идеје и приступе. Очекивали смо иновативне решења и младалачки ентузијазам, који су увек освежавајући за нашу индустрију.Индустрија плаћања расте сваког дана, а победничко решење овог хакатона је одлично балансирало између иновативности и применљивости. Решење је технички добро осмишљено и корисно како за трговце, тако и за кориснике“, рекао је ИТ директор Деxпресс-а, Милан Стојковић.
Payten Hackathon пружио је и ове године јединствену прилику да млади креативци покажу своје вештине, сарађују са лидерима из ИТ индустрије и креирају решења која могу имати глобални утицај. Пројект менаджерка Паyтен-а, Душанка Тишма, рекла је овај хакатон представљао својеврсну синергију између младих талената и саме компаније, јер је такмичење отворило могућности за даље повезивање и развој нових, иновативних решења.
Фото: Payten Hackathon